جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ |۲۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 30, 2024
خراسان جنوبی

حوزه/ عرب گفت: همزمان با هفته دولت ۴۷۶سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی، محمد عرب مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: همزمان با هفته دولت ۴۷۶ سری جهیزیه به ارزش ۱۷ میلیارد و ۱۳۶ میلیون تومان به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

عرب با اشاره به اینکه هر سری جهیزیه شامل اقلامی نظیر یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، اجاق گاز و ماشین لباسشویی است، افزود: این امر خداپسندانه با هدف تحکیم بنیان خانواده و توسعه و ترویج ازدواج آسان توسط این نهاد با همت خیران انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی، با اشاره به اینکه افزون بر این در هفته دولت امسال ۳۷۶ قلم لوازم ضروری زندگی بین مددجویان استان توزیع شد، ابراز کرد: این اقلام شامل ۱۶۱ دستگاه کولر به ارزش ۹۹۸ میلیون تومان و ۱۷۶ دستگاه آبگرمکن به ارزش ۹۱۵ میلیون تومان بوده است.

وی با تأکید بر اینکه لوازم ضروری با مشارکت خیرین و مراکز نیکوکاری تهیه و به مددجویان اهدا می‌شود، اظهار کرد: در مرداد ماه امسال نیز ۶۰۰ دستگاه کولر و ۱۹۰ دستگاه بخاری بین مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع شده است.

عرب با بیان اینکه از ابتدای امسال، ۱۴۸۲ نفر از مددجویان تحت حمایت اعم از دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌های آن به اردوهای زیارتی- سیاحتی و آموزشی اعزام شدند، اظهار کرد: ۶۳۰ نفر نیز از اردوهای فرهنگی در اردوگاه یادگاران امام امداد استان بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی، تصریح کرد: در این اردوها در حوزه معنویت به دنبال تبیین و رشد مسائل دینی و اصول اعتقادی مددجویان هستیم و در حوزه آموزشی نیز با تخصصی کردن اردوها، مهارت‌های تخصصی آموزشی از جمله تحصیلی را به عنوان دیگر اهداف دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha